Autodílna Němeček je jeden z autoservisů na Liberecku, který funguje již řadu let.
Mechanici, kteří zde pracují, jsou velmi zkušení a při práci vždy dbají na to, aby jejich zákazníkům poskytli tu nejlepší péči.
To ostatně dokazují i jejich 5 hvězdičkové recenze.
I přes to se však potýkali s nízkým počtem zákazníků.
To byl důvod k zahájení naší spolupráce, která má za cíl rozšířit povědomí o tomto servisu mezi lidmi z Liberce.
Tato autodílna disponuje něčím, co ji naprosto odlišuje od veškeré liberecké konkurence. A tím je systém online rezervace do pneuservisu, který funguje na jejich webu. Tento systém je naprosto jednoduchý a umožňuje zákazníkovi objednat se na přezutí v jeho preferovaném dni i konkrétním čase, který mu bude vyhovovat. Jedná se o skvělou možnost, která ušetří mnoho času majiteli servisu, který se tak může plně věnovat své práci.
Nesporné výhody má systém i pro zákazníka, který se může objednat například v deset hodin večer na druhý den dopoledne, což při telefonickém objednání do pneuservisu není možné.
Na jaře tohoto roku jsme zahájili naší spolupráci spuštěním reklamních kampaní ve vyhledávači Google a na sociální síti Facebook.
Cílem této kampaně bylo zvýšit celkové povědomí o tomto libereckém servisu během období, kdy lidé jezdí do pneuservisů, aby jejich automobily nechali přezout ze zimních pneumatik na letní.
S výsledkem této kampaně byl majitel tohoto malého servisu, pan Němeček, velmi spokojený. Celá jeho investice do marketingu se díky této kampani zhodnotila o 300%.
Naše práce zdaleka nebyla hotová.
Pro podzim roku 2020 jsme si vytyčily, že kampaň pro pneuservis na podzim bude ještě úspěšnější, než ta na jaře.
I proto jsme přes léto spustili reklamní kampaně v inzerčních sítích vyhledávačů Google a Seznam.
A to ze dvou důvodů.
Zaprvé pro přivedení zákazníků, které zlobí jejich automobil.
A zadruhé pro rozšiřování povědomí o pneuservisu i mimo jarní a podzimní sezónu, kdy je o služby pneuservisů největší zájem.