První velký projekt naší společnosti.
Cílem bylo navýšit prodeje českého e-shopu, který se každý rok potýkal s klesajícími tržbami. To bylo zapříčiněno obzvláště již staršího designu webu a absencí responzivního designu, který pak odrazoval návštěvníky, kteří web navštívili z mobilního telefonu.
Spolupráci jsme odstartovali organickým rozšiřováním povědomí o tomto e-shopu pomocí sociálních sítí Facebook a Instagram.
Zde se nám potvrdilo, že lze opravdu velmi ekfektivně využít sociální síť Instagram pro zviditelnění internetového obchodu formou navázání spoluprácí s influencery, v tomto specifickým případě influencerkami, mladými maminkami.
Po organické propagaci přišly na řadu placené reklamy právě na sociální síti Facebook, kde se nám podařilo přivést nové zákazníky pro tento e-shop.
Absence responzivního designu poměrně výrazně ovlivňovala možnosti propagace.
A to především po stránce užšího cílového publika, kterému se reklamy zobrazily pouze na počítačích.
V současné době tak řešíme možnosti vytvoření nového e-shopu, který nabídne zákazníkům lepší uživatelské prostředí a zároveň i bude atraktivní pro nové zákazníky.