Emailový marketing je jedním z prvních odvětví moderního marketingu.
V porovnání s mladšími odvětvími jako je Influencer marketing, či placené propagace na sociálních sítích se může zdát, že je již v dnešní době nepodstatný.
Opak je však pravdou.
Pojďme se společně podívat, proč není dobré emailový marketing opomíjet, ačkoliv tak mnoho firem činí.
Nezanedbatelný nástroj
Emailový marketing je důležitou součástí vašeho podnikání.
Mnozí lidé se domnívají, že je tento druh marketingu nepotřebný, či dokonce zastaralý, ale opak je pravdou.
Stále se ale potvrzuje, že se jedná o jeden z nejefektivnějších marketingových nástrojů dnešní doby.
Možnosti emailového marketingu se neustále vyvíjí a s nimi i možnosti, jak informace pomocí tohoto nástroje prezentovat.
Výhody emailových kampaní?
Výhod emailového marketingu je mnoho, toto jsou ty nejpodstatnější:
Téměř bezplatné přivedení nových zákazníků
Budování značky - vaše firma zůstane v povědomí zákazníků